Kemisk peeling resultat efter första gången.

Jag måste berätta om min egna erfarenhet av denna Kemiska peelingen som jag har skrivit om, ni hittar mina inlägg HÄR och HÄR.
 
Så otroligt lugnande det är att göra ansiktsbehandlingar!
Wow, hade det inte varit på förmiddagen hade jag lätt somnat.
 
Just detta med Kemisk peeling, det kan sticka lite i ansiktet. men jag upplevde inte det.
Det killade lite på ena kinden men inget märkvärdigt.
 
Och glöm inte bort att just DU kan utbildada dig hos Skönhetsutbildningar med hela 10% rabatt om du uppger "madelen" när du bokar in dig. Dom har verkligen superpriser på deras utbildningar!
 
Så här ser min hy ut innan behandlingen.
 
 
Jag har alltid haft så kallad problemhy..
 
Men redan efter en behandling.. WOW! hela mitt ansikte är som en bebisrumpa!
Jag sitter fortfarande och smeker på mina egna kinder för det är så mjukt!
Tvingade Mikaela idag också att känna och hon höll med, tyckte jag var supermjuk!
 
Det är vanligt att det poppar upp lite finnar och orenheter efter första behandlingen, detta eftersom man går ner på djupet.
Ännu märker jag ingen skillnad på den fronten iaf. ;)
 
Detta är från idag, en dag efter behanligen alltså.
 
 
Lite ovisa bilder eftersom den från idag är med blixt och det är inte den från igår.. Men skit samma haha. Jag hoppas ni ser lite skillnad iaf! För jag gör det. ;)
Och man känner verkligen en stoooor skillnad! :D
Kolla alla mina fräknar som helt plötsligt tittade fram! :D
 
Så skynda er nu klicka in HÄR och boka en tid, och passa verkligen på nu när det är så sjukt grymt pris, jag menar 299kr för en behanling! Det är BRA pris! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0