Riktigt WOWtips till er alla!!

Ni vet det jag tipsade om igår, Kemisk peeling.
 
Nu har skönhetsutbildningars systersida clinicfresults ett SUPER erbjudande över sommaren!!!
Att göra behandlingen kostar bara 299kr!!!  ord pris 995-1500 kr beroende på styrka.
Så skyyyynda er in nu och boka, för tiderna ryker iväg!
 
Ni ska få höra om min egna erfarenhet av denna peeling också.
Och jag lovar det är bara ROS från mig!
Så skynda skynda, när jag har skrivit vad jag tycker om behandlingen i ord då...
Ja då kommer det inte finnas några behandlingstider kvar. ;)
 
 
 
Och glöm verkligen inte bort att när ni märker att ni själva vill gå en utbildning vid någon av deras kurser,
uppge då "madelen" för 10% rabatt!!
Detta gäller alltså för utbildningarna hos skönhetsutbildningar inte på behandlingarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0