Kanske att jag slipper värktabletterna nu.

Det är ännu ingen skillnad på ansiktsförlamningen men däremot så tror jag att jag numera överlever utan smärtstillande tabletter.
Huvudvärken har lugnat sig, får den nu om jag vistas där det är ljust men i övrigt verkar det vara oki.
Smärtan i ansiktet är kvar men den har inte tabletterna ändå hjälp något på så är ingen idé att käka för den.
Ryggen är ju kvar men känns inte som tabletterna har hjälpt där heller så får nog bara vänta på att de ska läka ändå.

Imorgon måste jag till Pajala, måste fixa läkarintyg eftersom jag inte får jobba ännu. Det känns väldigt konstigt att inte göra allt de som jag brukar.

Nu skulle jag ha suttit på en buss från t-centralen i Stockholm som går ut till Runö. Vecka två på min utbildning men vad gör jag?
Ligger hemma i ett hyfsat mörkt sovrum ensam och jävligt uttråkad.




Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackars! Vet de att det är borrelia nu eller ngt annat? Märker du nån förbättring?

2014-05-20 @ 11:06:16
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0