Pga av anledning så har jag haft lite blogguppehåll. ;)

Jag har inte känt att jag har haft lust att blogga, inget som har dragit eller känts nödvändigt.
Jag älskar verkligen att skriva av mig de gör jag, men nu på senare så känns det som att det är mer ett ställe där folk går in för att snoka.
Jag kan inte vara JAG på samma sätt som tidigare, tråkigt men sant.
Det finns saker som jag skulle ha skrivit om tidigare som nu känns som ett stort nej.
 
Men lite har jag liggandes pågång, så vem vet jag kanske tar upp bloggen igen? :)
Ser ju att jag har folk som är här inne varje dag och kikar. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Saknar ditt bloggande ;)

2014-04-23 @ 13:04:42
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0