Uppkörning för CE.

Idag klarade min pappa sin uppkörning för CE, hade inte räknat med något annat heller faktiskt.
Jag menar han har ju jobbat som lastbilschaufför i ja vem vet huuur länge..
Och han har kört mycket med släp innan. Så det var ju bara att kombinera lastbil med lastbilssläp nu.
Ingen större skillnad? ;)
 
När han ringde för att berätta att han hade klarat de så sa han "nu har jag lika många bokstäver som dig".
Attans, innebär det här att jag nu MÅSTE ta tag i det efterlängtade motorcykelkortet? ;)
 
Vi är iaf superglada här hemma och imorgon när han kommer hem har han en liten present som väntar. :)
 
 
Blommor, hjärtan och lite lotter. Haha vad ska man annars hitta halv nio på kvällen i Pajala? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Jag är en tjej som är 17 år och jag går transportutbildningen här i Stockholm, där jag bor. Jag har tre frågor till dig som jag skulle bli jätteglad över att få svar på.
Fråga 1: gick du någon transportutbildning??
Fråga 2: om du gjorde det, hur klarade du av pressen från att vara lika bra, om inte bättre än alla killar??
Fråga 3: vad kör du och vart??

Ha en trevlig fredag :)

2013-09-12 @ 22:24:04
URL: http://www.justlewis.blogg.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Grattis Maddes pappa! :D

2013-09-13 @ 07:49:44
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Det är ju tanken som räknas ;)

Postat av: Cissi

Grattis till honom! :)

2013-09-13 @ 10:34:13
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: pappa

jag tackar för all omtanke

2013-09-13 @ 16:52:18
Postat av: pappa

du jag funderar på om jag oxå ska ta båge kort!!!!!!!

2013-09-13 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0