Jag vill också vara på älgjakten!

Idag skulle vi som sagt egentligen varit i skogen, 
jag skulle äntligen varit ute på jägarpremiären.
Men nej, det får bli senare.
 
Snoris kommer före älgarna. :)
 
Imorgon ska jag och mamma ut till huset på morgonen, jag måste åka vid ett igen dumt nog men men.
Sen på torsdag kommer sotaren hit och det vet man ju inte när det blir heller. Så antar att det inte blir något då heller. :(
 
Idag var det så jäkla surt, hörde att någon sköt på andra sidan älven, precis där jag skulle ha varit.
Gaah! Det var ju min älg? :P
Jaja nästa... Då jäklar.
 
Bror min har skjutit en älg idag. Så grym. :D
 
Måste ju se till att skjuta en, vill ju ha rökt älghjärta i jul. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du kommer ut någon dag då:)

2013-09-11 @ 10:40:01
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Cissi

Surt! Hoppas du hinner ut

2013-09-11 @ 11:25:46
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0