Ingen vanlig flytt.

Dagarna nu förtiden går i ett, idag är dagis stängt för planerin. Ganska bra planerat eftersom det är min ledigvecka. ;)
William är snorig men det är även jag. 
 
Jag är veckoledig tills på fredag då blir det fyra nätter i rad. Känns iofs inte som att jag är ledig för det är så mycket nu hela tiden.
Idag har jag börjat att packa ner köket mer och mer, men mycket behöver vi ha kvar.
Så det är svårt att göra något helt, ska ha med lite lådor imorgon när jag och mamma ska till huset.
Då har jag tänkt att städa ur dom sista skåpen, packa ihop allt som är kvar där och börja packa in i skåpena det vi ska ha där. 
 
Det är ju inte en vanlig flytt, först måste vi tömma allt där, städa och sen ta in våra grejer...
Lite väl omvänt. Måla och börja renovera får bli sen när vi har kommit in i huset det står ju ändå grejer överallt så inget som är smidigare innan vi flyttar in ändå. 
Tanken är att vi ska vara inne till nästa veckas slut. 
Phuuuu. :S
 
Men snart har vi nog kommit till ro i huset jag längtar dit.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Lite omvänd flytt, men ack så bra det blir sen när ni fått bo in er och så :) Huset ser stort och supermysigt ut :)

2013-09-10 @ 18:47:16
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Ohh måste komma upp snart och hälsa på! kramar

2013-09-10 @ 19:52:44
URL: http://agnieszka.blogg.se
Postat av: Nina Bergquist

ser underbart ut!

2013-09-10 @ 21:37:25
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0