Färga ögonfransar samt ögonbryn.

I fredags efter Underbara Barnmässan tog jag med mig min plastmamma till Skönhetsutbildningar,
jag skulle köpa lite produkter och vi hade världens tur.
Där pågår det kurs, färgning av ögonfransar samt ögonbryn.

Så vi fick tid vi med, efter en lunch nere på en Indisk resturang blev det vår tur att bli lite ompysslade.
 
Min plastmamma var det absolut roligast att se, innan hade hon blonda fransar och ögonbryn..
 
 
Här är båda ögonbrynen färgade men ni ser ju skillnaden mellan brynen. 
Så häftigt så roligt. :D
 
 
Vill ni också få chansen att vara träningsmodeller åt Skönhetsutbildning?
Gilla då deras facebook sida så kanske det är just du som har turen nästa gång.
Är du även intresserad av att gå en utbildning så klicka dig in på deras hemsida. :)

Kommentarer
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Va roligt och härligt med lite uppassning. Va fin S blev :) Va inte i går jag träffade henne. Du får hälsa från mig nästa gång ni hörs!!

Kram!!!

2013-10-09 @ 13:13:05
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: Fröken Grön

Sv: Ja verkligen super spännande! :D Jag är bagare. :) Jätte skoj! Kram!

2013-10-09 @ 22:24:33
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0