En kväll på Sahara. Bloggmiddagen 2013.

I fredags kväll så var det äntligen dags, Bloggmiddagen!!
Jag och Agnieszka möttes upp i vårt hotellrum på Hotell Rica som ligger vid drottninggatan/ Hötorget. 
 
Där blev det lite kramkalas och snabbsminkning innan det var dags att vi skulle bege oss mot resturangen.
 
 
 
 
På resturangen så träffade vi såklart dom helt underbara och vackra värdinnorna för Bloggmiddagen, Ewa och Anna.
 
 
Medans dom fixade det sista så passade vi på att ta oss lite vin och cider.
Mammor på stan utan barn liksom. ;)
 
 
Bara efter en timme vid bordet så hade jag så ont i skrattmusklerna i ansiktet. 
Vi skrattade och skrattade och skrattade. 
Så underbart, så trevligt, så roligt. 
 
 
Bloggmiddagen är verkligen det roligaste jag vet, bara ÄLSKAR den. Och många undrar om jag är helt galen, att jag åker 120 mil enkel resan för en middag. Men nej, det är såååå värt det, på den är det inget snack, inte några bittra miner, allt är bara perfekt och jävligt roligt.
Och till och med jag, miss kräsen på mat åt för glatta livet mums! :D

Kommentarer
Postat av: Tjejmorsan

Hahahahah söt du är!!!! :) Älskar att du flög hela vägen ner för vår skull :) PUSS

2013-10-07 @ 22:23:48
URL: http://tjejmorsan.blogg.se
Postat av: Linda

jag va lite skeptiskt när alla röror kom in, inte ätit något liknande förut, men OJ vad gott det va!

2013-10-08 @ 08:46:50
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Linda

jag va lite skeptiskt när alla röror kom in, inte ätit något liknande förut, men OJ vad gott det va!

2013-10-08 @ 08:46:50
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0