Fri zoon?

Har ni någon egen fri zoon frpn tex vissa människor eller jobbet?

Jag har kommit på mig själv med att jag har det..
Jag vägrar lägga till kollegor på Facebook.
Inte för att jag skriver hemligheter där, snarare är jag nog en jävligt tråkig facebookare.
Men bara just det att veta att där är det jag och mina vänner/familj.
Visst jag har bloggvänner där med men det är ändå skillnad.

Jag tycker det är skönt med min fri zoon och jag kommer ha kvar det så.
Vill någon mig så ta mitt nr och ring liksom?
Ingen som behöver hänga och snoka över mitt liv. ;)
Nu är ju jag en rätt öppen bloggare där hag väljer att skriva om mig och mitt liv och man får nog reda på mer om man snokar här än på min Facebook men ja iaf. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0