Så sjuk natt.

Denna helg.. Det har verkligen varit sjukaste på länge, väldigt länge!
Inte nog med ett besök på akuten på midsommarafton så blev även tre malmbilar attackerade av onyktra människor. Varför vet vi inte. Dom såg till att lastbilarna stannade (ställde sig mitt på vägen) och slog på dörrarna, röck i handtagen, klättrade upp i vildfångar gallret, kastade ölburkar och spottade i framrutan.
Så galet att det fan knappt går att förstå.
Jag hade faktiskt ändå tur för jag blev inte attackerad, två bilar bakom mig och en framför mig blev det mig vinkade dom bara till.

Det dom fick ut av natten? En rundtur i en polisbil och lär bli en trevlig anmälan också. Glad midsommar idioter liksom?




Kommentarer
Postat av: Cissi

Finns folk för allt! Vad obehagligt!

2013-06-25 @ 18:55:24
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0