Ja jag går och lägger mig innan min son. :P

Jag ber så mycket om ursäkt för min frånvaro, men imorgon är sista dagen innan en veckas ledigt. Behöver jag ens säga att jag längtar? :)
 
Dagarna går så fort, jag går ju upp strax efter tre på morgonen och sen jobba i mååånga timmar och vid fyra på em kliver jag innanför dörren hemma.. Om jag har tur. Alltså om jag inte har möten eller liknande efter mitt arbetspass, som jag kommer ha imorgon. Så då kan klockan bli vad som... :P
 
Idag var jag för första gången hemma först här hemma! Jag skyndade mig direkt från lastbilen och raka vägen till min personbil ville bara HEM, orkade inte haha.
Så jävla skönt. :)
Så nu har vi faktiskt hunnit städa av hemma, tack och lov då det såg ut som att någon hade kastat in en handgranat typ och så har vi ätit god middag.
Nu strax ska jag och William hoppa in i duschen sen är det dags för mig att gå och sova. Japps jag går och lägger mig innan William vissa dagar haha. Brukar ligga en stund i sängen och kolla på något i datorn och sen däckar jag.
 
Har en känlsa av att ledigheten kommer gå sjukt fort denna gång, halvjobbigt men men. Har massor planerat och "måste" göra saker. Men det kommer. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad fin du är. kram

2013-06-14 @ 01:05:53
URL: http://www.kaffehornan.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0