Inkompetenta!

Jag blir så trött. Lämnade in bilen igår för att byta bromsklossar och ok.
Ingen har hört av sig men dom sa tidigare att det skulle ta drygt en timme att byta så åkte dit idag för att hänta den. Eftersom verkstaden var stängd så hämta jag bara nyckeln på bensinmacken med nyckeln fick jag en lapp.




Vilket jävla skämt jag har inte ens någon lås bult på bilen! När dom satte på mina nya däck i Finland fick jag även plastkåpor över bultarna. Dom trodde det var lås?! Hur fan kan man som bilmeck inte se skillnad på plast och bult?!

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Men herregud.. och inte kan de stava heller, pinsamt!!!

2013-06-18 @ 19:51:45
URL: http://www.emssan.blogspot.se
Postat av: sandra - blivande 3 barns mamma <3

Heheheh!!! Ja de var ju briljanta reperatörer :P Va sa de när du sa det till dem???

Kram!!!

2013-06-19 @ 11:00:30
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0