Här och nu.

Bloggen eller ja något annat än bara här och nu är inte en prioritering just nu.
Jag orkar faktiskt inte ens bry mig av fackliga samtal.. 
Jag är ledsen men allt sånt får skjutas åt sidan nu.
Det finns viktigare saker och det är här och nu. 
 
Idag sov faktiskt William över tolv timmar! Helt galet, vid nio vaknade vi alla.
Verkligen behövligt.
Sen tog vi en skön frukost tillsammans och sen bar det av in till Södertälje för att köpa en ny turbo till
Henrics bil.
Efter det mitt efterlängtade goooooda indiska!
Sen direkt till Nyköping och till sjukhuset. 
Träffade även Jessica och Niklas för att säga hej utanför sjukhuset.
 
Nu blir det sova för imorgon har vi lovat att komma en sväng på förmiddagen sen hem och sen tillbaka igen. <3
 
 

Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

Skickar över en stor kram/Diana

2013-07-10 @ 06:46:41
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0