Det är så orättvist.

Jag vet inte hur jag ska orka.
I natt sov jag fyra timmar.
Idag har jag stressat till tusen efter jobbet. Husvisning, byfest, tvätta, plocka, packa och ja duscha.
Nu om en stund i säng sova till tre upp och jobba 12 timmar kasta mig in i bilen hämta upp sambo och son för att köra 120 mil.
Jag kan typ inte sova när Henric kör så jag lär ju köra mestadels som på uppvägen.. Sen på måndag.... Dagen vi inte vill.. Samtidigt vill vi men vi hoppas att det inte är hej då. En dag på sjukhuset. Älskade underbara världens absolut bästa människa. Det är orättvist och så jävla fel.




Kommentarer
Postat av: Heidi Larsson

Vet inte riktigt vad som hänt - men jag skickar en stor kram och massor av energi!! Kramiz

2013-07-07 @ 10:25:17
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se
Postat av: sandra - blivande 3 barns mamma <3

Wath!?! Vad är det som har hänt? Jag hoppas att det går bra och att det inte blir några hej då!!!

Styrke kramar!!!

2013-07-09 @ 08:05:30
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0