Håll tummarna!

Som ni förstår har vi haft det fullt upp.
 
Jag var till jobbet här i veckan men vi har fortfarande ingen malm.
Detta är min jobbhelg men jag är hemma.
Vi håller tummarna stenhårt för att få komma igång nästa vecka. :)
 
Imorgon ska vi faktiskt och kolla på ett hus, det är en som KANSKE kan vara intresserad av att sälja.
Så vi är snabba.
Det är bra med jobbarkompisar som känner folk helt enkelt. :)
Så håll tummarna stenhårt för oss imorgon, att huset är vår dröm och att han vill sälja åt oss. ;)
Har ni tips och råd på vad vi ska tänka på skriv då gärna det med.
För jag har noll koll på det här med hus. :S
Är ju uppväxt i lägenhet liksom. ;)
 

Kommentarer
Postat av: emma

sv. tusen tack! :) älskar när himlen är rooosa! :D
och vad roligt att hon blev glad, det värmer ju! så kul när detär fler än en som är inblandade :)

2013-01-05 @ 16:52:09
URL: http://emzaans.blogg.se
Postat av: Rebecka

Vad har huset för el tillexempel? Men vad vet jag är ju också uppvuxen lght. Betongbarn som man e ;)

2013-01-05 @ 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0