100%

Fullt på som vanligt?

Idag började morgonen tidigt, blev väckt av jobbet som bara skulle ställa lite frågor.
Men när hon hörde att jag sov så skulle jag ringa henne sen.
Drygt en kvart senare ringer min chef.. Haha då gav jag upp. ;)

Helt plötsligt sen fick vi kasta oss i bilen och åka iväg för att titta på en annan bil. Och vi köpte den. :)
Så två projekt mindre för tillfället, en till bil och Henric har fått jobb iaf till april. :)

Sen åkte jag till jobbet tidigare för jag skulle ha möte med chefen (jag är ju förtroende vald samt ordförande i vår fackklubb). Och sen in i en bil för att köra.

Så fullt på är det. Vi går lite som på nålar också om huset som vi här lagt bud på. Till torsdag kväll har andra chans att lägga bud. Så håll tummarna för oss nu! :D

Nehe dags att röra sig rasten börjar lida mot sitt slut. :)




Kommentarer
Postat av: Millah

härlig bild =)

2013-01-29 @ 21:00:59
URL: http://millahoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0