Mitt drömjobb.

Igår blev en riktigt konstig dag.
Mitt arbetspass började 15.30..
Men två bilar hade varit i diket så det blev helt ändrat.
Jag fick hoppa in i ett ekipage och köra det till Luleå,  sen skulle jag ha kört hem igen med en lånebil.
Sen skulle vi åka ner idag vid sex på utbildning i Luleå..
Men min chef är världens bästa, han tyckte det verkade löjligt att jag skulle köra hem på natten bara för att bytaoch köra ner igen. 
Så han hyrde in mig på ett hotell här i Luleå.  
Helt underbart.
 
Jag har sovit som en prinsessa, första gången på hotell.
 
Ja jag bara älskar mitt jobb.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn en Mix & Go Smoothie Mixer

Åhh va härligt !! lite lyx i vardagen och det var du värd !! Kramar <3

2013-02-05 @ 08:58:07
URL: http://frokenmela.se
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Vilket lyx!!!! Avundas dig men det är du värd ;)

Kram!!!

2013-02-06 @ 09:48:09
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0