Läkarbesked.

Jaha.. Idag var jag till läkaren med mitt knä.
Dommen... Ja jag har ett skadat knä.. Ofan? ;)
Men men, han säger att det inte är minisken utan en led... Ja det visste jag också..
Men han ska iaf skriva en remiss till ortopeden och så får vi se vad dom säger utifrån det.
Han fick tydligen inte skriva remiss direkt till att göra en ledröntgen.. Skumt men men.
Så jag får vänta nu tills jag får remiss till att komma till en ortoped antar att det blir i Gällivare.
Order nu är att alltid hålla knät varmt, ska jag gå "onödigt" mycket så måste jag vila helt innan och efter.
Ska jag anstränga knät på något sätt alls så är det samma sak.
 
Men men ja det blir nog bra tillslut tror jag.
 
Nu sitter jag och William på ett cafe i Pajala, Henric slutar snart så ska vi in en snabbis på affären innan det är dags att åka hem igen.
 

Kommentarer
Postat av: sandra - blivande 3 barns mamma <3

Öhmmm, ja det var ju bra att han förstod at tdet var knät det handlade om. Men lätt lite lustigt att göra ett utlåtande på det. Hoppas att du får tid snart så att du kan få svar om knät. Hur är det tat jobba med knät? Känns det av mycket? Vet ju att kyla ibland kan påverka smärta en del negatift. Är det något som du känt?

Krya på knät!!!
Kramar!!!

2013-02-28 @ 10:19:59
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0