En dag till ledighet.

Oki jag får skylla mig själv hoopade ju in extra i helgen så det är ju mitt eget fel att det blir så mycket jobb men nu ser jag fram emot lite ledighet.
Och ändå har jag sagt att jag kan jobba om det behövs.. Vadå skadad? ;)

Nej men jag trivs så jäkla bra helt enkelt.
Även fast det är galet att gå upp klockan tre på natten så ser jag typ fram emot att jobba.
Sen tar ju den fackliga biten sin tid med.
Mycket att ta reda på prata med ansvariga, chefer osv. Och jag bara älskar det! :)
Imorgon tänkte jag dock försöka komma iväg på riktigt i tid från jobbet inte vara kvar för att prata i två - tre timmar.
Imorgon tar jag en fackpause. ;)
Ska vi slå vad om att det blir lika lång tid i telefonen ist? ;)

Jaja nu soooooooova!




Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Skönt att du trivs med jobbet :)

Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0