intensivt.

Idag har det varit en intensiv dag för mig och William.
Vi har varit iväg och besökt två dagis, ett i byn där vårt hus är och ett i grannbyn där jag utgår ifrån när jag jobbar.
Vi har bestämt oss så ska ringa imorgon så tanken är att han börjar i början på oktober. :)

När vi kom hem hjälpte William mig med maten han skar bacon, champinjoner och paprika löken gjorde jag. ;) Han är så duktig när det gäller matlagning så är kul att ha med honom.

Efter middagen så drog vi ihop en bulldeg och medans den jäste passade jag på att dammsuga och plocka medans William plockade ner alla xbox spel och konsolerna i en låda.

Sen bakade vi bullar och självklart ingår det att äta kanterna av degen då. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0