4 Nätter.

Idag går jag på mina fyra nätter innan det blir semster dags igen. :)
Känns skönt med en rejäl mjukstart faktiskt.
Tre av nätterna ska jag vara gruppcoach också så bara köra en natt. 
Därför jag bakade en del igår så jag kan ta med mig till jobbet. ;) Får se om jag kanske drar ihop en kladdkaka på lördag eller söndag med haha. ;)
Gäller att skämma bort mina kollegor ju? 
 
När jag går av på tisdag så är klockan 3.30, då är det raka vägen hem och göra frukost till Henric och William och sen vid fem ska dom upp och så åker vi direkt.
Henric får köra första biten så får jag sova. Kommer nog bli bra då är vi nere till kvällen sen. 
William är så otroligt duktig på att åka bil så länge är ju ändå 14 timmar det tar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0