Vägrar!!

Idag hände något riktigt sjukt.
Jag garvade så galet mycket så måste dela med mig. ;)

Jag satt i lastbilen och påväg tillbaka från sista lastningen, jag hör en annan chaufför som kör något helt annat säga 'ja alla malmbilar ni får ha det så trevligt själv går jag på långledigt i tio dagar nu'.
Så när jag mörer honom sen efter vägen så säger jag att han får ha en trevlig ledighet.
Han börjar då prata en massa och artig som jag är så svarar jag ju såklart. ;)
Efrer en stund säger han att ja utifall det börjar brusa nu så har jag en telefon också, och börjar rabbla sitt mobilnr.
Jag var i chock men tänkte att ett lätt dätt att komma ur det här är ju sanningen så jag svara, jag kan inte ta ditt nr får ju inte skriva när jag kör.
Poäng till mig!!! ;)

Trodde jag ja... Då säger han men det är lugnt jag kan ta ditt...

Ohh kära nån?! Sa att nej jag ger inte ut mitt nr via riksen (radio kommunikation som alla hör som är i närheten och har den på) men önskade honom igen en trevlig ledighet och släta över det med att ja men vi hörs ju när han kommer tillbaka.
Det tog han så han önska mig en bra dag typ..

Äntligen poäng till mig?!

Nej... Efter en stund så kommer det 'du malmbilen som jag mötte jag finns ju på Facebook också.

Haha vafan?!!! Jag låtsades vara för långt borta för att höra honom..

Jaja trafikledningen fick sig ett gott skratt. ;)




Kommentarer
Postat av: emma

sv. hihi aaaw!! :) de finns ju på nätet om du vill se. fast bilderna blir typ sabbade då, filtrerna blir helt fel, jättetråkigt. men försöker välja de bästa bilderna och det som inte redan finns här på bloggen :) så du missar inte mycket ^^

2013-04-15 @ 18:11:01
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0