Tre jobb i ett.

Idag är jag verkligen helt slut.
Inte nog med att jag har mitt vanliga chaufförsjobb, så har jag ju varit handledare två dagar nu som jag bara älskar!
Det är så sjukt kul men att sitta bredvid, fan va jobbigt det är?!
Helt galet.
Men parallelt med mitt vanliga jobb har jag ju även min fackliga tjänst.
Jag skulle behöva göra mycket mer, tex sitta och läsa om allt fackligt och skriva upp vad jag vill att vi ska ta upp nu här nästa vecka när vi ska ha fackligt styrelsemöte.
Men jag hinner inte, jag får göra det i helgen.
 
Dock imorgon, bus fyller år och vi ska hjälpa till på pimpeltävlingen.
Så ja söndag.... Då får det bli.
 
Nu skulle jag kunna gå och lägga mig, jag skulle däcka direkt utan att tveka.
Men nu ska jag ställa mig och baka tårtbotten till imorgon.

Och ja imorgon då ska vi vara på plats klockan nio på morgonen?!
Kul födelsedagsfirande för William, vi får ställa klockorna och sånt bara för att hinna gratta honom innan..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

sv. aaaw tack snälla! :)

2013-04-05 @ 21:44:02
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0