Vart tog dagen vägen?!

Hur kan det redan vara kväll?
Vart tog dagen vägen?!
 
Visst det blev en del kaos imorse..
Jag brukar alltid ha några minuter hemma där jag slökollar fb och drar iväg ett blogginlägg.
Men tydligen kom dom på att nej vårt internet skulle dom fixa något med så det fanns inget internet hemma..
Jaja..
 
Sen när jag jobbade blev det också lite kaos då jag fick åka tillbaka in till stan mitt i svängen bortom stan för att sen åka tillbaka igen.. Hm mja..
 
Har iaf hunnit med en promenad eller faktiskt nästan två haha.
Fick med mig William sen också för att posta massor med paket men det var ju inte direkt en powerwalk om man säger så. ;)
 
Jahaps... Nu är det kväll dags att sova typ haha. :P
 



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tack för omtanken !!
Det var rejält omskakande att se viggo så ledsen och allt blod, men bara doktorn hade "lagat" hans huvud så hade jag en mycket gladare liten kille med mig hem :)
Tack och lov !!
Kram

2012-09-12 @ 21:48:32
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Nina Bergquist

ibland får ja lite järnbrist då och då. men nu är det nog enbart för att freja håller mig vaken om nätterna. hon väcker mig alltså stup i kvarten. är sjukt jobbigt. man är ju mör efter natten iaf. om ja säger så..

2012-09-12 @ 21:49:30
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina Bergquist

när stänger dem bokningen? ja vill ju gå, men som sagt, ja tror att det inte blir så. hade så gärna velat träffa alla igen å ha lite skoj. men runt 19 snåret är ja trött å orkeslös helt å hållet. så ska man va glad å trevlig etc etc. ja du förstår. inte alltid helt lätt. å nu är min jäkla arm så dålig med. så den tar bara musten ur mig den med.. men nån dag vänder det!

2012-09-12 @ 21:50:46
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0