Stress hit och dit och sen lite till.

Hela dagen blev mer eller mindre helt fel eller iaf egtermiddagen. 
Mötet på jobbet höll på mycket längre än vad någon av oss trodde det skulle göra.
Så jag fick stressa hem, stressa och hämta William, stressa att laga maten och sätta igång en tvättmaskin och dammsuga. 
Phuu! 
Men men. 
Hade en massa traderagrejer som gick ut idag med så har mailat alla, packat allt och skrivit adresserna. Bara det tar tid..
 
Nu liggee jag iaf äntligen nyduschad i sängen. Verkligen dags att sova klockan ringer tidigt imorgon - som vanligt. :P
 

Kommentarer
Postat av: Coquina

Hoppas dagen blir mindre stressad imorgon =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2012-09-11 @ 23:15:02
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0