Stackars barn!

När jag hämtade William berättade han att han fått ris och bullar i röd sås. Jag förstod inte riktigt vad han menade men fröken kom och berättade att dom ätit fiskbullar i tomatsås. Min enda tanke var "stackars barn!" Fröken såg nog min kräkmin för det kom väldigt snabbt "det var jättelätt".
Jag tycker ändå synd om ungarna. ;)
I detta fall håller jag med min pappa fiskbullar är inte ens värdigt som kattmat!!

Och så kommer William hem till en hängig mamma som inte orkar laga någon god mat.. Så han får köttsoppa PÅ BURK!!
Måste vara en av hans sämsta matdagar (att han själv verkar ha tyckt att båda måltiderna var helt oki hör inte hit). Iofs fick han en varm macka till soppan också men den kan inte höja upp standarden sååå mycket.

Stackars barn..




Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... äh !! båda dom rätterna är helt okej enligt min smak ;)
Krya på dig vännen !!
Kram

Ps, hjälp mig gärna med 5 röster/dag denna veckan här:

http://www.facebook.com/UnionenStudent?sk=app_469655319729324&app_data=recept177

2012-09-24 @ 17:25:49
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Lottiz

Fiskbullar i hummersås som är så gott. Men jag är ensam i vår familj att äta det så jag passar på och äter det när jag är själv ;-).

2012-09-24 @ 20:25:00
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Fiskbullar som är så gott? (Fast det ska vara i hummersås ;D )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0