Regnvantar.

Igår när vi handlade passade vi på att gå in på high sport som ligger precis vid affären.
Dom har grym utförsäljning just nu så jag tänkte bara kolla runt.

När vi går där inne så säger jag åt William att komma för jag skulle prova en mössa på honom.
Då kommer en som jobbar där och hör Williams namn så han säger jag"hej William!". William hajjar till och undrar hur fasiken han kunde veta vad han heter. ;)

När vi kommer och ska betala regnvantarna som var det enda vi köpte för ynka 50kr, så kommer samma kille fram igen och börjar prata med William.
Han frågar om William har varit snäll idag och William med stora ögon nickar lite försiktigt och då fick han en liten nyckelringsko. William blev såklart överlycklig. :)




Kommentarer
Postat av: Josefines.se

Hejsan!♥
Jättefin blogg. Om du om du inte redan är med så kan du vara med i min tävling där man kan vinna skönhetsprodukter. Lätta regler också.
http://josefines.se/2012/september/vinn-skonhetsprodukter.html#comment

Ha en jättebra dag! Kram♥

Postat av: Lottiz

Vad gulligt och snällt av försäljaren :-D

2012-09-29 @ 22:10:27
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0