När jag stör mig på något...

Ibland stör jag mig på vissa saker..
 
Tex detta med bloggsamarbeten..
Visst är det vanligt att man har samarbeten med samma företag.. Inget konstigt.
MEN man måste inte höra av sig till typ alla företag som andra bloggare har samarbeten med!
 
Det känns så tråkigt, så snopet.
Jag menar ett bloggsamarbete tar tid, det är mejlkontakter i oftast flera veckor.
Man vill ha en bra "relation", bra kontakt och bra förtroende.

Som sagt inget konstigt att bloggare har tävlingar med samma företag.
MEN det jag vill få fram är att man MÅSTE INTE försöka med ALLA företag som andra har samarbeten med!
 
Nu är det tack och god natt här hemma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0