Men åååh pappskalle!

Ibland känner jag verkligen att jag lyckas med mig själv, ni vet när man är så där extra jäkla korkad!!
 
Igår satt jag och klickade i på försäkringskassans hemsida att William är sjuk,
samtidigt såg jag att jag hade dagar att plocka ut som jag inte hade gjort.
Så jag tänkte att ja men jag gör det samtidigt.
 
För er som inte vet så när man har fyllt i dagarna så klickar man vidare och så ser man skatteavdrag och så ser man summan man vill få ut..
Samtidigt där kan man välja om man vill dra lite extra skatt vilket jag alltid väljer.
 
Bara det att där man ska välja summan för extraavdraget på skatten har jag fyllt i det jag ville få ut..
Alltså säg att jag skulle få 1250kr efter skatt (bara ett ex för jag kommer inte ihåg summan),
då har jag valt att betala 50kr extra i skatt. Alltså få ut 1200kr..
Bara det att då har jag fyllt i att jag vill betala 1200kr i extraskatt ist för 50kr.
 
Haha klockrent eller hur?! ;)
 
Tack och lov var Försäkringskassan så söta då dom tyckte det verkade lite konstigt och ringde upp mig om detta. ;)
Tack för det Försäkringskassan! :)
Hoppas även du fick dig ett skratt idag. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å vad snällt att ringa upp där! Är ju ett uppenbart fel och skulle definitivt kunnat hända mig med!

2012-09-18 @ 16:08:27
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0