Jag orkar inte mer.

Just nu mår jag verkligen skit.
 
Halsen gör så sjukt ont, huvudvärk (tack och lov inte migrän), feber till och från och det kliar (!!!) i öronen?!
 
Jag har bestämt att idag blir det en riktig ligga hemma i sängen dag.
Men det blir ju inte bättre för det?
 
Snart ska bus hämtas och sen blir det dags för middag och mys i soffan.
 
Suck.. Hur ska det gå att jobba imorgon egentligen?!
Och på fredag är det företags middag och någon show på golden hits, sen lördag event i norrköping!
Varför kan jag inte få vara frisk som normala människor?
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo, i och för sej, men i vilket fall som helst så betedde han sej ju inte bra för att vara ute i trafiken.
Jag och kompisar har "lekt" på motorvägen, men då handlar det om att köra i bredd, köra om varandra och sådär, verkligen inte prejjas och så. Och så gör vi det med varandra och när inga andra är i närheten. Man gör bara inte sådär som han gjorde ju, det är ju farligt vare sej han var nykter eller inte! :)

2012-09-26 @ 13:51:36
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/
Postat av: sandra

var gärna med och tävla om ett valfritt smycke från divine by johanna i min blogg! :)

2012-09-27 @ 21:46:44
URL: http://modeflickan.se/sandrajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0