Jag bara vet att det blir bra!

oki.. detta inlägg klickade jag på publicera igårkväll?!
 
Denna helg kommer bli perfekt, jag bara vet det!
 
Jag känner mig så där extra förälskad i Henric just nu.. Varför vet jag inte haha.
Bara känner så i hela kroppen. :P
Knäppt. Även om han gör mig irriterad ibland. ;)
 
På fredag ska jag på möte med facket.
Varför och sånt vågar jag inte berätta ännu eller haha jag måste få veta HUR det faktiskt ligger till. ;)
 
Men till det bästa...
 
IMORGON KOMMER REBECKA!!! :D
Denna längtan.. Sjukt haha.
 
Hon har jobbat ihjäl sig hela sommaren (hon gör alltid så) :P
Så vi har inte hunnit ses så mycket. Men nu är det äntligen dags igen. :D
Och vi slösar inte med minutrarna haha.
Imorgon ska vi börja med att ta tag i mitt hår, på fredag gör vi nog hennes naglar.
Sen får vi se. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0