Det är skönt att göra det man ska.

Ja idag gjorde jag faktiskt det jag tänkte, städade av i hela badrummet, hela toa rummet (?) och dörrarna till skåpen i hallen.
 
Men fasiken vad mycket enklare det var i badrummet än inne på toan. I badrummet var det ju bara ta duschslangen..
Inne vid toan torkade jag alla väggar och allt och även golv för hand!
Tog ju en hel evighet!

Men men, nu är det rent och fint iaf.
 
Får se vad vi hinner med imorgon, kök? Vardagsrum? Hm mja.. Det visar sig. ;)
 
Känner inte att jag har haft tid eller ork att sitta vid datorn idag.
Är mycket enklare att bara dra igång lilla laptopen och ha i knät. ;)
MEN det är så mycket som jag inte gör på denna..
 
Tex nagelbilderna lägger jag ju in på min vanliga dator, därför har det inte kommit några ännu..
Tävlingsbilder görs på andra datorn, för japps ännu en tävling är på gång, sjukt kul. :D
 
Nu år det dags att hoppa i säng.. Är en dag imorgon också. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0