Det är konstigt det där..

Jag älskar dagar då man inte gör ett jäkla skit..
Oki för att ha varit en dag utan aktiviteter så har vi ändå, bakat två gånger, dammsugit, haft svärföräldrarna här, fikat och tittat på flera filmer..
Så jag vet inte om man kan kalla det en dag då vi inte har gjort något ändå?
 
Höfterna är som innan, ryggslutet gör fortfarande ont.
 
Nu är det iaf dags att hoppa i säng. Imorgon ska jag ju pallra mig iväg till vårdcentralen OM jag får någon tid vill säga..
Det är ju så bra när man ringer dit, man börjar INNAN åtta för att vara säker på att få en tid och så kommer man fram 8.00 och ändå finns det INGEN tid?
TROTTS att man då inte ska kunna förboka?
HUR kommer det sig?
 
Jaja... Nu lite smärtslittanden och sen sova.
 

Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

Fin bild Madde och hoppas ryggsmärtan ger med sig stor kram Diana

2012-09-03 @ 06:00:54
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0