2 timmar hos läkaren.

Ja jag måste åter igen hylla min  läkare till skyarna!
 
Min uvi är bättre inte någon infektion i njurarna längre. 
Men jag har fortfarande kvar av det. Så nu är det mycket mycket vatten och tranbärsdricka som gäller.
Han gick åter igen igenom mina höfter. 
Nu har jag haft problem med ryggslut och sånt i över ett år så då börjar dom göra något.
Han skickade mig direkt till röntgen.
 
På onsdag ska han ringa upp mig om resultatet.
Då bestämde jag att jag provar jobba så länge.
Lika bra. :)
 
Nu är jag helt slut iaf och tänker sova någon eller några timmar. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas du e helt bra snart :)

2012-09-10 @ 13:30:12
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0