Söndag?

När man går upp på tok för tidigt på morgonen.. Klockan fem!? Så blir man ju rätt seg resten av dagen med.
Men vi hade planer vi var som sagt på gala premiär! :) Helt undebart. Men det kommer i ett eget inlägg. ;)
 
Efteråt handlade vi födelsedags presenter till min kusin som fyller år idag, vi ska dit imorgon och gratta henne.
När vi gick längs drottninggatan så kändes det verkligen som söndag helt sjukt.
 
Men skönt med en dag till och imorgon sparkar jag upp Henric med William, själv tänker jag sätta i öronproppar. ;)
 
Nu blir det att slökolla på någon film och säkert lär jag somna till den också. :P


Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

ville du ha båda två av dem där bodybuttern?

2012-10-14 @ 16:44:22
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0