Inte som planerat!

Oki som jag trott så har jag inte hunnit med allt som jag velat..
 
Men men, har iaf kört tvättstugan.. Det var en prio fast vi har tvättmaskin haha men men sån är jag. ;)
Jag är typ less på den, så vi ska sälja den..
Den är i vägen! Jag går hellre till tvättstugan en gång i veckan faktiskt.
 
Middagen förberedde jag igår, kalopps..
Så det var bara att koka potatis så middagen var snabbt avklarad iaf. :)
 
Har plockat lite men typ inget känns det som? Hm aja.. :P
 
Nu är det dags för bus att hoppa i säng, imorgon blir en lång dag för honon på dagis igen. :(
Vi har möte igen... Så kommer inte hem fören ja halv sex, kvart i sex någon gång. :(
 

Kommentarer
Postat av: emma

sv. hehe nu vet du att det stämmer ;) jag har råkat ut för det 3 gånger haha..

2012-10-17 @ 19:39:18
URL: http://emzaans.blogg.se
Postat av: emma

sv. haha det blir ju inte knallgrönt. men man kans e gröna skiftningar i vissa ljus. gula med tycker jag, men det finns det silvershampo för. men det är inte så svårt att bli av med det. man kan tex lägga ketchup i håret (HAHAHAHA) på allvar alltså. men även bikarbonat, det har jag lagt. då försvann det :)

2012-10-17 @ 19:50:18
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0