Inte riktigt men nästan..

Har inte riktigt hunnit med det jag ville idag..
Men men bullarna är bakade iaf, får se om jag lyckas slänga ihop en eller kanske två butterkakor imorgon eller på fredag med. :)
Har lite mer jäst kvar så är väl lika bra antar jag? :)
Sen brukar ju ingen klaga på mina bullar direkt... ;)
 
Hade tänkt hinna tvätta och dra ett varv med dammsugaren med men men finns fler dagar?
Tvättmaskinen står iofs redo men känner inte att jag har ork eller lust att hålla mig vaken tills den är klar för att hänga allt sen så det går vänta tills imorgon. :)
 
Nu ligger iaf William i sängen och jag tror att han somnade på en sekund typ, det är jobbigt att baka bullar ska ni veta! ;)
Själv är jag också redo, jag tänker lägga mig med datorn i knät och glo på SOA och sen sova.
Blir en lång dag imorgon också.. Phu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0