Fucking jävla great.

Ni vet våra grannar...

Känns som att natten kommer att bli riktigt bra för ännu har ungarna bara vaknat tre gånger i panik skrik gråt.. Visst att barn vaknar, visst att barn skriker.. Men alltså detta är löjligt. :S
Vi får inte sova ordentligt pga dom, vi eller ja iaf jag vaknar ju varje gång eftersom det är ett barn och det låter..

Något måste vara fel.. Om inte annat om ungarna är så här typ 99% av nätterna låt dom sova med föräldrarna?!??

Jaja öronproppar i och hoppas på det bästa nu.





Kommentarer
Postat av: Madame hoffa-En roligare mammablogg

Vinnaren till Goodiebag-tävlingen som du var med i ligger nu uppe på bloggen. Kika in och se om det var du som vann. Och om inte, så kommer det snart upp en till härlig goodiebag-tävling ;)

2012-10-08 @ 22:41:04
URL: http://madamehoffa.se
Postat av: Fröken Josefine

Ae fy vad jobbigt!

Haha, nja inte jag heller egentligen ;) Trassel var en film jag gillade! Haha, den var rolig :D dem har jag faktiskt inte sett..

Kram

2012-10-09 @ 01:09:35
URL: http://frokenjosefines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0