Försöka få svar.

Nu har jag snart haft svullna halsmandlar i två månader.. På det får jag huvudvärk och feber. Jag tror att det hänger ihop på något sätt så imorgon ska jag till vårdcentralen och kräva något som gör mig bättre. Jag ringde vårdguiden idag med och han sa att dom borde verkligen ta riktiga halsprover för att se vad det är för bakterier jag har i halsen.

Så imorgon ska jag försöka få tid till vc.. Alltid lika spännande en måndag. :S
Just nu har jag så sjukligt ont i huvudet att jag tror det håller på att gå över i migrän.




Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Stå på fig! Du får hota med att inte gå därifrån förrens de utrett ordentligt!

2012-10-28 @ 19:00:17
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0