Vi har äntligen fått köra! :D

Vad har det tagit åt blogg.se egentligen.
 
Jag har avinstallerat appen, och installerat om nej det funkar inte.
Jag har försökt komma in via vanliga internet på telefonen nej det funkar inte..
 
DÄRFÖR har det varit en väldigt tom dag i bloggen idag..
Hoppas att det fungerar imorgon har ju massa bilder att visa er!
 
Idag har vi iaf äntligen fått köra lite för första gången.
Eller hm mja oki bara 60ton, och vi ska vara 90 ton när vi kör på riktigt men bättre än inget iaf. ;)
Så jäkla kul, det gick riktigt bra måste jag säga.
Det enda är att när man ska backa med detta... Inte kul! Det är absolut inte i närheten som att backa med lastbil och släp, inte heller som trailer..
Bara så jävla fel haha.
 
MEN det är en sak till.. Dessa vägar dom är så smala och när man kör så känns dom ju ändå smalare!
Möta en buss som absolut inte håller åt sig eller en timmerbil som även där sällan håller åt sig.. Phuu.
Man tror verkligen att speglarna ska flyga men alla möten idag gick bara bra. :)
 
Vi har ännu inte fått våra scheman så vet inte hur vi ska jobba nästa vecka men egentligen hoppas jag att jag har första passet, då har man det klart liksom och när det är gjort då kommer ju allt bara flyta på tror jag. :D
 
Ähh jag ser fram emot det här så sjukt mycket känner absolut att detta passar mig så jävla bra det är så kul!
Man måste nog uppleva det för att förstå tror jag. Haha absolut man är helt slut varje dag.
Men varje morgon när jag vaknar så är jag seg men ändå pigg i huvudet och vill lära mig mer.
 
Jaja nu är det nog med svammel nu måste jag sova. :P
 

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Verkar så svårt att köra runt på något så stort. jag håller mig till min 7sitsiga bil, kan inte ens backa med vanligt släp ;-) Kul att du trivs iaf.
--------------------------------------------
Har en tävling uppe i bloggen nu. var gärna med: http://lottizdays.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200kr-hos-solentro-alla-som-deltar-ar-vinnare.html

2012-11-27 @ 22:11:35
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Anonym

ja ha va kul att d funkar f dej. M jag har en j v l primadonna här hon är BILLIG NU!!!!!!!!!!!!! BUD skinn möblerna,Ja d kanske är snyggt m strimlade möbler. För att inte tala om alla ggr hon försökt fälla mej.Skönt m en vinst i hockeyn iaf. POK

2012-11-27 @ 22:38:08
Postat av: dianasdrömmar

Du är för cool Madde, när flyttade du? kram Diana

2012-11-28 @ 05:35:21
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Agnieszka- 2barnsmorsan

Härligt att du trivs så himla bra! saknar dig! kramar

2012-11-28 @ 08:35:47
URL: http://agnieszka.blogg.se
Postat av: pappa

ja de e jag vete f_n varför jag blev anonym

2012-11-28 @ 08:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0