När en sak är klar då börjas nästa..

Phhuuu dessa jäkla dagar fasiken så långa dom blir!
 
Idag har jag suttit i typ fyra timmar med att göra prov som vi måste bli godkända på för att få komma in på gruvområdet. Fasiken vad det är hårt! Men asbra måste jag säga!
All säkerhet är grym och det känns tryggt iaf. :D
Men nu är jag helt godkänd, det har strulat med att skicka grejerna till min mail för jag har tydligen en svår mailadress, [email protected] den är svår. ;)
Men men idag fick jag det tillslut haha.
Så nu har jag gjort det, var BARA 118 sidor info för första provet som du fick ha max fyra fel på! :S
Och sen 38 sidor på prov två som du fick ha max två fel på. :P
Första hade jag 90% rätt så tror att jag hade ett eller två fel på det, andra hade jag 100% så alla rätt.
Men det känns skönt. Nu är det iaf gjort och det känns bra att veta att jag inte kommer behöva sitta hela helgen med det. :S
 
Men nu är jag trött, trött i huvudet så det bara står härliga till.
Så nu ska jag plocka ihop mina saker och hoppa i säng så fort det bara går.
 
Men juste måste ju berätta idag fick jag övningsköra igen wiiiehoo :D
Det är så kul förresten att vi säger övningsköra haha låter som vi inte har körkorten men är ju lite skillnad på det här och det man är van vid hihi.

Men idag iaf så hade jag iaf ingen älg på vägen som jag hade i förrgår haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0