Kaosdag.

Dagarna är så mycket kaos det bara kan bli.
 
Idag så började vi morgonen med att åka och kasta massa skräp som vi snabbrensat medans vi packar.
Sen köpa fler kartonger..
Sen dropade jag Rebecka i Alvik för att direkt åka till Pågen för att skriva på uppsägningspapper ordentligt.
Efter det skulle jag byta en lampa för att sen sätta mig i drop in kö till bilbesiktningen...
Bara det var ju underbara 1,5 timmen...
 
Självklart så fick vi något. Och så dålig jävla skitgrej!
Henric hade vridit av en grej till vår avtagbara dragkrok.. Så efter besiktningen fick jag åka och köpa en ny.. Absolut inte billig vill jag lova! Men men.. Jag måste ju få ha en fungerande dragkrok eftersom jag ska dra släp hela vägen till Pajala nästa vecka!
 
Snabbis in och handla lite mjölk, hem för att hämta William.
Alla vill ju fråga hundra frågor om allt, ungen vill inte gå hem för han har nästan inga leksaker. ;)
 
Säljer av lite saker så in med ungen i bilen och åka till tunnelbanan och ordna det.
Ner i källaren och ta kort på lite mer saker.

Laga mat. Äta.
Nu är klockan 19?!! HUR gick det till..
Jag har inte hunnit packa något idag?! Fasiken.
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Fullt ös! Får se att det blir en isolerad period som snart är över! :)

2012-11-05 @ 19:15:12
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: lassika

Stressa inte ihjäl dig KRAMIS

2012-11-05 @ 19:18:03
URL: http://vhdbrud.blogg.se
Postat av: emma

sv. hihi! :D nästa gång tänkte jag göra med mörk choklad och vit för att variera lite!! :D

2012-11-05 @ 20:27:11
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0