Ge mig fler timmar per dygn?!

Det är så sjukt..
 
Sen jag fick reda på att vi ska flytta så sover jag galet lite.
Jag är uppe väldigt sent varje dag, går upp sjukt tidigt. :S
 
Men det är så jävla mycket att göra. Och allt måste hända NU.
Inte imorgon utan NU.
 
Har en lista som jag bockar av men grejen är den blir ju bara längre och längre samtidigt som jag bockar något..
Varje dag är ett stort planerinsmoment.
Varje liten minut måste planeras.
 
Imorgon ska jag försöka hinna att plocka över alla mina kläder i Williams byrå för då kan jag ha med den "full" i släpet. För William kommer ju ändå behöva ha kläder på sig. ;)
Inga onödiga utrymmen här inte haha.
Sen måste jag fixa några samtal som jag inte har hunnit. OCH det absolut viktigaste VINTERDÄCK!

Fasiken vi har ju odubbade vinterdäck. Det fungerar inte där uppe, vi måste ha dubbat och det är NU!
 
Sen kommer det en tjej och ska köpa lite saker av oss, och efter det ska jag in till stan för att träffa först en gammal vän och sen mina underbara bloggbrudar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0