Fullt ös direkt på morgonen.

Det värsta med att ha en dator där saker och ting inte fungerar ordentligt är att fåt illbaka den så att den fungerar igen...
Fan vad mycket saker man får att göra då?!
 
Jaja, måste försöka hitta kameran i flyttkaoset.. Vart den är.. Ja den borde ligga synligt då jag använder den dagligen.
Behöver tömma den så jag kan visa er mitt liv. ;)
 
Nu fungerar ju iaf allt med bilderna igen, hur omständigt som helst är det att fixa men men det går iaf.
Bättre än inget?
 
Nu ska jag upp och lämna William på dagis och sen åka och handla en sväng.
Både diskmaskin och tvättmaskin är redan igång och köket är det bortplockat i.
 
Bra start på dagen, men har verkligen massor av saker jag behöver hinna göra idag så det är lika bra att köra fullt ös på en gång tror jag. ;)
 
Nu dagis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0