Underbar kväl

wow vilken dag det blev. :)
Cirkusen var grym så roligt att det i stort sett var en helt ny show mot förra året.
Självklart tog vi bästa platserna i år med lätt värt typ det dubbla i kostnad. :D
Haha jag fick till och med hjälpa clownen idag. ;)
Det konstiga är att jag inte lär mig förra året kunde jag knappt andas, detta år var likadant.
Jag har ju astma och är extremt allergisk mot pollen, hö, gräs aaa allt. ;)
Andas genom näsan går inte ingen luft kommer in där då innebär det att jag ska andas genom munnen men pga astman drar ju luftrören ihop sig..
Och det roliga är att jag inte tog extra medicin denna gång heller.
Smart tänkt liksom? :P
Jaja nu är det hög tid att sova, kan nog lova att William drömmer om elefanterna. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0