Underbar dag! :D

Wow vilken dag vi har haft!
Helt underbar. :)
Stressigt så klart eftersom jag var lite sen. Dålig planering skyller jag på haha. ;)

Men alla var verkligen mätta och belåtna när dom åkte. :D

Jag gjorde kycklingsallad till lunch. Man fick plocka på sig själv det man ville ha.
Enklast om någon inte gillar något.
Sen hade jag gjort tszatsiki till det och baguetter.

Till fika hade jag gjort två olika marängtårtor, en helt mjölkproduktfri kaka med hallon i,
bullar och kärleksmumms. Blev även några maccarons då det är typ samma sak som marängtårta. ;)

Mycket mysigt och mycket skratt precis som det ska vara på kalas! :D

Tack till er alla underbar som kom idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0