Skryyyyt!

Japps jag ska SKRYTA!!

Haha, så här är det min underbara vän Sandra bodde här en sväng förut för några år sen innan hon hittade en lägenhet. Då försökte hon lära mig Ps (Photo shop)
Alltså jag är VÄRDELÖS!

Igår till tävlingen, jag var ju tvungen, satt i TVÅÅÅ timmar, fick ihop denna bild.



Va skitnöjd, började efteråt att rensa datorn på alla bilder och allt.
Tills de att jag lägger upp tävlingen, VA FAN!
HUUUUUR kan jag ha stavat fel?! Ser ni?!!!!!

Och jag hade ju tagit bort allt, så det var bara att börja om, två timmar åt helvete!?!

Jaja sen blev det denna och de tog bara några minuter eftersom jag faktiskt visste hur jag hade gjort. ;)



Med det vill jag ha sagt, klicka på någon av bilderna för att komma till tävlingen!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0