Nya träningsskor beställda.

Jag hade ju den enorma turen att här för ett tag sedan vinna hela 500kr i presentkort hos Footway hos söta Ellen.
Idag passade jag på att utnyytja det! :D

Som jag skrev i motiveringen till varför jag ska vinna, jag är i behov av ett par BRA träningsskor!
Så dessa är på väg hem till mig nu.



Blev verkligen ett bra pris, jag beställde ju ett par söta ballerina för ett tag sedan och när dom då kom fick jag ett erbjudande med att handla för över 500kr och få 100kr rabatt..
Så jag fick alltså 600kr gratis på dessa, så dom kostade bara mig 500kr!!!
HUUUR bra som helst! :D

Kommentarer
Postat av: Carina

Blev ju ett kanon pris.

Grattis

Kram

2012-05-28 @ 08:29:58
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0