Nya skor till William. :)

Idag insåg vi mer än akut att detta går inte!!
Jag trodde att William kunde ha ETT par av dom nya Vincent shoe skorna..
Men nej..

Ringde Henric och sa att vi måste i PANIK IDAG åka och köpa nya skor åt ungen!
Han kan ju inte springa runt i gympaskor på dagis, eller gummistövlar.
Det är ju för fasiken VARMT ute!

Så vi bestämde direkt att vi åker till Barkarby, skopunkten blev perfekt..
Ett par sandaler och ett par foppatofflor blev det.
William fick vara med och välja så det blev kanoners.
Så imorgon behöver han inte springa barfota.

Ni får se bilder på skorna imorgon måste ta kort haha.

Vi passade även på att käka i barkarby då, eftersom det blev så sent.
Henric betala så han fick välja, ingen favorit till mig direkt men blev Pizza hut..
Jag förstår inte riktigt varför alla (!?) tycker att det är sååå gott??
Jaja idag fick jag iaf godaste jag har ätit där.. Det var på tiden för annars har jag alltid varit missnöjd.
Jag och William delade på en singelpizza. Lagom för oss haha. :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker att de har riktigt bra skor på skopunkten, även för barn!



Tack! ;)

2012-05-22 @ 21:25:46
URL: http://nastanperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0